7 Ocak 2014 Salı

The Pineapple Incident??

Yaklaşık 2 aydır blog için isim arıyorum.

Bu da tam olarak şu demek: bu 2 ayın ilk 1,5 ayını insanlara "blog için isim arıyorum yeaaaa" diyerek, sonraki 10 gününü "bloga bi isim bulsam yeaaa" diyerek, takip eden 3 gününü "bu da güzel isim olur aslında" diyerek ve son gününü de "bulduğum bütün isimleri kapmışlar uffff" diyerek geçirdim.  

Sonunda dün gece, o isim de dolu, bu adresi de kapmışlar derken, saçma sapan bi şekilde aklıma "the pineapple incident" geldi.

The pineapple incident, how i met your mother dizisinin harikaaa bölümlerinden biri. Hani çok düşünüyosunuzdur da o beynin artık bi noktada kapatılması gerekiyodur ya, hah işte tam öyle.. İzlemediyseniz bi bakın derim. Ayrıca ben hala o ananasın nereden geldiğini merak ediyorum :) 

Bu blogdan benim çok büyük beklentilerim yok, sizin de olmasın zaten. Ben yazacağım, gülüp eğlenip rahatlayacağım, siz de denk gelirseniz okuyacaksınız. Bence anlaşma süper :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder